Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Friday, May 15, 2009

ujian dr Allah swt....

...di saat aku sefamily trlalu gembira dgn kehadiran aisyah... Allah menduga kami kerana aisyah disahkan kena kuning (jaundice) oleh bidan klinik yg dtg kat umah kami semasa aisyah berusia 3 ari... aku rs brsalah sgt masa tuh krn disebabkan aku minum air ibu kunyit la aisyah kena kuning... tp aku redha dgn ketentuannya w/pun rs sedih yg amat sgt ms tuh... so, aku n hubby kena bwk aisyah check kat HSA ptg tu jgk (khamis, 15/01/2009)....

...ms nih Allah je la yg tau perasaan aku... x tentu arah diwatnye... rs mcm x le terima hakikat tp aku tau aku msti kuat hadapi dugaan nih... Allah tu kan Maha Pengasih n Penyayang... Dia lebih tau perasaan hamba2nya...
... akhirnya aisyah kena masuk wad jgk... sedih nye x terkata la.... aku dgn hubby menangis sgt2 ms tgk tgn kanan dia tu kena cucuk utk amik darah... sedihnya... x sanggup rsnye aku nk tgk wajah dia ms tuh... tp aisyah mmg kuat n xnak risaukan mama n abahnye... dia lgsg x ngs tau... aku sgt teruja dgn kekuatan yg dia tunjukkan... di saat tu aku rs syukur pd Allah krn w/pun dia beri aku dugaan tp dia juga beri aku kekuatan utk mghadapinye...

ni la gaya nye dok dlm inkubator tuh... kesian sgt aku tgk aisyah... setiap kali tgk msti aku ngs... aku bkn saje2 nk ngs tp mmg aku sebak sgt... x smpai hati aku tgk dia... tp aisyah mmg anak yg baik... dia sgt kuat hadapi semuanya... dia jgk la yg beri kekuatan utk aku terus tabah krn aku perlu ulang alik dr umah ke hspital setiap kali utk susukn dia... w/pun dlm keadaan brpantang, aku hanya tawakal kpd Allah agar xde ape2 yg brlaku kpd ku... syukur Allah melindungiku...

ade mcm pengganti zorro x???
kesiannye anak mama... susut badan aisyah sejak dia kena jaundice nih... turun 0.2 kg tau...

"abah, jgnla sedih... aisyah tau abah syg sgt kat aisyah"

"mama, jgnla sedih2... mama doakan aisyah cepat sembuh yek...nnti aisyah le balik umah"


... alhamdulillah... setelah 4 ari ditahan wad... aisyah dibenarkan pulang pd ari ahad 18/01/2009...

"Ya Allah, terima kasih krn kau sembuhkan anak kami"

....Tiada kata yg dpt aku ucapkan selain bersyukur yg amat sgt kehadrat Illahi krn Dia mengabulkan doaku agar aisyah terus sihat sehingga ke ari ini...

No comments:

Post a Comment