Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Tuesday, May 26, 2009

aku terkenang....

......... aku tgk2 gmbr lame2... tiba2 ternampak plk gmbar nih... teringat memori dulu2 dgn anak sedare ksayanganku AIMAN.... aiman n family balik bercuti sbb aku nk kawin la nih... ms nih kat kfc jusco tebrau.... yg jadik mascot ayam tuh adik aku adam... aku kan dulu manager kfc... tu yg leh amik gmbr sesuka hati je tuh... padahal ramai lagik yg nk brgmbar dgn adik aku tuh tp disebabkan aiman excited sgt... dia je la yg dpt gambar byk2 dgn ayam tuh aka pak adam dia laaa..... kesian bebudak lain... hahaha....nk wat camnor kan...
..... ms nih aiman takut2 lagi... tu yg aku teman kan la amik gmbr same2... padahal aku mmg malas nk enteprem pun... tp terpaksa la kan.... dia x caye yg tu pak adam dia... ader ke dia nk bukak kepala ayam tuh... mana bole kan... kantol la nnti... mati aku kena marah dgn ex bos aku tuh nnti kan... tu yg aku dok la pujuk2 dia jgn takut...

...... bila da tau yg betul tu pak adam dia coz pak adam dia bersuara ckit kan... barula dia nk amik gmbr berdua je dgn pak adam dia tuh... smpai org lain nk brgambr sume kena beratur pnjg tau.... sabo je la....


.... tgk la tuh.... dia main jeling2 je bebudak tuh.... lgsg xnak lepaskan tgn pak adam dia tuh... aku pun da serba slh gak masa nih.... tp lantak la kan....


......kesian bdk cina nih.... dpt pegang muka ayam ckit pun jadik la ekk dr lgsg x dpt sbb aiman da konker sorg2....

.....amboihhhh.... suka la tuh..

.... da la tuhh.... kesian plk kat bebudak lain tuh.... dpt tgk je.... hahahaha.... tp aku mmg hepi la coz tgk aiman hepi giler.... rindunya kat aiman........


2 comments:

  1. Hihihi..muka aiman nampak lain masa nie. Nampak mcm budak kecik lagi. Padahal baru setahun lebih je kan...

    ReplyDelete
  2. tu la psl kan... uda pun rs camtuh gak...hahahaha

    ReplyDelete