Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Wednesday, May 27, 2009

netball...

.... knape??? x pecaye ker... aku ni mmg giler main netball tau... dr sek rendah, menengah, matrix, uum n sekarang nih.... mmg xle buang la minat yg trlalu mendalam terhadap netball tuh... gila babas nye minat tau.... seingat aku ms aku ngandung kan aisyah 4 bulan pun aku still main lagi tp bkn main betul2 la cume jd coach utk team pej agama hubby aku je.... ms tuh dorg der sukan tahunan... mintk tlg aku training dorg laaa... mula2 training tp disebabkan kaki ni mmg gatal kan... termain jugk ckit2... syukur alhamdulillah xde pape yg jdk... huahuahua....
.... aku ni bknnye terror pun... tp da minat kan nk wat camne... nasib hubby aku sgt memahami... baru2 ni aku main utk puteri umno desa perwira (kg my hubby) .... tp kalah.... hahaha.... coz mgkin nasib x menyebelahi kot kan.... xpe 20/6 ni de lwn lagik... mintak2 menang la kan... alah menang ke kalah ke janji aku dpt main netball... aku kira ape kan.... janji da lepas gian... lawannye hari ahad... so tokmai la yg tlg jg aisyah... ari sabtu plk de training tp tokmai xde pg muar... so, hubby i la yg jg anak dia... hehehe... tq so much sayang.... penat dia dukung, dia bwk anak dia naik keta... penat naik keta, dia dukung guna carrier..... da penat sume skali, dia suh adik ipar aku plk yg layan... kesiannya.... tp sbb sayang sgt kat wife dia ni kan... dia redha je laaaa..... hahahaha....
....tp aku mmg sgt brsyukur punye hubby yg sgt memahami... aku bgtau je nk main netball, dia terus kata "boleh, xde hal laaa..."......wah, sgt la seronok aku ms tuh... x sgka dia bg aku main tau... hehehe... rs nye last aku main betul2 bln 4 thn 2008 tau ..... maknenye 13 bulan la aku cuti kan... lame tuuu... ingatkan hilang da sgala skill2 yg ader tp hehehe masih bertahan lagi skill aku tuh... huahuahua... yg pntg skali tujuan sbnr aku nk main netball ni sbb nk dptkan berat bdn yag dulu2 tuh.... hahaha.... hbs tuh, bersenam mls, joging pun mls... main netball je yg x mls... so, dpt gak kan bakar lemak2 aku yg da tepu ni kan.... kah3x... ok la tuh.... yg pntg aku hepi bak kata hubby aku...
...so, sebelum aku mengandung kali kedua .... baik aku byr hutang rindu dendam nk main netball ni dulu kan... kan da ngandung lagik kang kena stop balik... aduyai... lame tu nk tunggu leh main semula... rindu beb...
.... balik nih aku nk cari la gmbr2 aku main netball dulu2 tuh... zaman2 main pakai skirt tuh... huahua.... ish malu rrr...

No comments:

Post a Comment