Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Friday, May 15, 2009

kelahiran NUR AISYAH NABIHAH...

....akhirnye trcapai jgk hasrat aku nk crite pasal kelahiran anak aku nih... alhamdulillah... pengalaman bersalinkan aisyah adalah pengalaman yg paling indah w/pun aku trpaksa menahan kesakitan yg amat sgt dr jam 10 mlm 11/1/2009 hinggalah 4.32 ptg 12/1/2009 barulah aisyah selamat dilahirkan secara normal.... x trgambar kesakitan yg aku alami tp berkat kesabaran n kekuatan suamiku yg trcinta n jg dgn keredhaan dr yg maha kuasa, kedua2 aku n aisyah selamat akhirnya... syukur ke hadrat Allah swt n terima kasih SYG atas segala2nya krn diala aku kuat ketika itu... dia x putus2 mmberi smgt kepadaku....dia la yg sentiasa berdoa di kepala n telinga ku.... dia juga la yg menangis krn terlalu kasihan melihatku menahan skt... n dia jugala yg setia bersamaku hingga selamat kami berdua... x trbalas pngorbanannya krn padaku kekuatan yg ada padaku ketika itu ialah kekuatan dr suamiku... hanya Allah swt sj yg mampu mmblsnya... SAYANG... tq so much 4 everything...

... ini la wajah aisyah ketika dilahirkan... sungguh2 ku panjatkan kesyukuran ke hadrat Allah yg maha esa krn dgn limpah kurnianya kini aku brgelar ibu... syukur Alhamdulillah... aisyah lahir seberat 2.81 kg.... kelu lidah ketika kali pertama menatap wajahnye... tiada darah pun di badannya tp ia diselaputi keping2 putih seperti tepung gandum yg likat... aku mmg pelik sgt masa tuh tp rupa2nya aku pun dulu dilahirkan mcm tuh... mak aku yg bgtau.... oooo jadinye aisyah lahir mcm mama nye la.... yg aku xle lupa selepas slmt aku brsalinkan aisyah, sgl sakit yg aku alami tadi hilang serta merta... kesakitan yg amat sgt tu hanya seketika n hilang sekelip mata.... Ya Allah... sungguh ajaib kekuasaanMu Ya Tuhan...

...ms nih ibu mertuaku sedang melakukan amalan sunnah Rasullullah saw iaitu TAHNIK (memasukkan madu ke lelangit)... sila abaikan rambutku yg ala2 afro tu yek... ms nih aku mmg da x terdaya sgt da... mata aku tu kejap terpejam kejap trbukak... tp yg byk nye nk pejam je la... mmg hilang semua daya kekuatan ms nih...nk bgn pun x larat gila... mkn pun org yg suapkan... nasiblah aisyah x meragam... lepas je susu, dia terus tdo n aku pun dpt tdo jgk w/pun x brape nk lena la... mcm2 yg trbayang kat mata aku ms nih... mcm org lalok la....huahuahua...

...keesokkan nye kami berdua dibenarkan balik umah krn aisyah da kencing n berak... alhamdulillah... sukenya... gambr kat atas tuh ms aisyah kena cucuk BCG... aisyah mmg kuat sbb dia x ngs pun ms kene cucuk tuh... wah bagusnya anak aku nih dlm hati aku la... cume aku dgr dia sebut "ekk" je masa tuh...gud girl la aisyah... bravo syg...
"terima kasih Ya Allah krn kau kurniakan kami anak yg sgt comel"

...wajah kesayangan hamba...

... NUR AISYAH NABIHAH BINTI SHAHRUL BAZLI...
"cahaya keluarga bahagia yg bijaksana"


No comments:

Post a Comment