Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Tuesday, May 5, 2009

hiksss...memori indah...

...tiba2 plk aku trkenang kenangan2 aku dulu dr zaman couple smpaila kawin... rs mcm cepat je ms brlalu kan... diam x diam da ade anak da aku skrg nih... Alhamdulillah.... semoga Allah swt panjangkan umur kami agar kami dpt melihat kejayaan anak2 kami satu hari nnti.... amin.. wahhhh touching la plk tetiba..

... ni zaman couple2 dolu laaaa... pg jemputan kawin kwn so pakai bj pun ala2 sedondon la konon kan... kata sehati sejiwa... wahaha...

...kat changi airport .... ms ni tgh tahan airmata....masing2 control cun n ensem lgk la... tp last2 ngs gak... coz aku nk pg jauh....huahuahua....nk terbang ke Denmark jg angah bersalin laaaa... pg sebulan .... tu yg sedih noo la konon kan... tp serius mmg sedih nk tinggalkan buah hati trsayang nih...

... ms hari merisik... ish malu la i... ms nih mmg aku control cun gila lah... takut nnti kena reject plk kan...kuang3x... ayat mmg nak kena poyo lah kan...aku x ingat la bape hb ms nih...alamak lupa la plk... rs nya dlm bln 11 ke 12 gitu la...pandai2 aku je hentam kromo ...

~ 17/03/2007~
tema MAROON
...di hari pertunangan kami.... jgn mare haa... org yg brtgjwb dok wat pelamin kat blkg tuh ialah angah aka kakak aku aka mem beso aka adilatul salmiah.... sukati dia je nk suh adik dia nih terlebih glamer ckit la kan... huahuahua...mula2 tuh aku malu la jgk kan.... tunang pun nk ader pelamin2 gak ke?? tp bila da dok kat pelamin tu rs cam best la plk... da x pk malu da hai.. huahuahua...

~08/02/2008~
tema UNGU
....majlis pernikahan kami... hehehehe... so sweet la pengantin tu kan....jgn marah haa... biorla aku syok sendiri kejap ekk... ms ni kat umah aku br lepas tukar brg2 hantaran... kitorg nikah kat Masjid kg melayu...dekat jek ngan umah aku...jln kaki pun sampi laa... aku mmg suka giler tgk gmbr nii....comelnya...
~09/02/2008~
tema PEACH
majlis persandingan kat umah aku....huahuahua...ms ni dgn family belah my hubby... aku dok cari gmbr belah family aku xde plk dlm komputer nih...emh hampes tol la...xpela...

~10/02/2008~
tema KUNING DI RAJA
...majlis kat umah my hubby.... ensem x en shahrul nih.... baik korg ckp dia ensem kalu x ..... jeng3x.... xpela kalu korg kata dia x ensem pun xpe... di mata aku dia tetap ensem n machosss... huahuahua...ayat x bleh bla seh..."syg.... u ttp mnjadik pojaan hati i tau... u jgn risau ekk"
... ni plk mmg comel terlebih suda.... wahahaha.... kan aku da kata...bakul aku bocor n berlubang soo aku boleh angkat bakul aku sndiri.... that y la aku masuk bakul angkat sndiri...muahahha... bwk2 bersabo la korg sume yekk... jgn mare2 haaa...nnti kena jual plk...



No comments:

Post a Comment